5 Aralık 2011 Pazartesi

YAZ KAMPI

Ben 12 yaşında bir çocuğum. Eskiden daha doğrusu babamın zamanında 12 yaş hakiki bir çocuk yaşı olarak kabul edilirmiş. Oysa ben iki yıldır tek başıma Amerika'ya kampa gidebilecek kadar büyüdüm. New Hampsher'daki kampa gittiğim ilk günlerde korktum daha doğrusu ürktüm. Yalnız ne yaparım diye... Dil yabancı, kültür yabancı,yemekler yabancı kısacası her şey ama her şey yabancı. Herkesten çekiniyordum, ama oradaki yaşıtlarım benle arkadaş olmak için çaba gösteriyolardı. Bir iki gün sonra onların dediklerinin bazılarını anlamaya başladığımı fark ettim.Ve onlara yanıt vermeye çalıştım.
  Sonra bir baktım ki birbirimizi az çok anlıyoruz... 3. gün yedi kişiden oluşan tüm kabin hep birlikte göl kenarında taş sektirmeye başladık. Yine bir başka gün gölde balık tuttuk, o gün iskelenin altından çıkan yılan balığı hepimizi heyecanlandırdı ama grup lideri abi o yılan balığını öldürdü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder